Gooooodmorning Djibouti - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Gooooodmorning Djibouti - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Gooooodmorning Djibouti

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erwin

18 April 2009 | Djibouti, Djibouti

Nou het schip is om 0800 aangemeerd.
De agent denkt dat het nog 1 a 2 uur duurt voordat alle papieren met het schip rond zijn.
Dus haalt hij mij tussen 9 en 10 hier op om eindelijk aan het werk te gaan.(Kan ook net zo goed 12uur worden)
Gisteravond nog met een man aan de bar gesproken, die het Afrikaans gevoel goed omschreef.
Als je een kokosnoot wil hebben moet je de boom inklimmen. Hij zei wij Afrikanen gaan onder de boom liggen tot hij valt.
Wie is nou gek.
Verder bedankt voor alle leuke reacties, mooi om te lezen man.

grtz uit Djibouti

• 18 April 2009 - 07:11

Frieda:

Ha mien schieterd.

Dus schip is d'r, mooi op tied. Het de agent geld veur die mit nomen?
    Even veur degene dij het nog noit mit kregen het..... Erwin zien bankpaskes waken noit ien Djibouti. Nou het hoi wel een credit card, mor doar kin hai alling mor mit betoalen mit een pincode. Joa en woar is dij? Dat waiten wie dus nait. Ik heb een nije pincode aanvroagt bie de bank. En wat zee de dame in kwestie, "Uw man moet wel persoonlijk tekenen"
    Dat kin toch nait Mevr, hoi zit ien Afrika!
    Zelfs het hoofdkantoor van de bank, wist hier goin road mit, ien overleg mit collega's zee ze,"Ja, in Afrika is dat vaak een probleem. Uw man moet maar in een bank zelf gaan en daar geld pinnen, op de ouderwetse manier anders weten wij het ook niet, succes!"
    En doar betoalen wie 2,50 per moand veur. Een wereldpas, mor hoi waarkt nait ien de haile wereld!
    Nou het Erwin via zien waark regeld dat de agent geld veur hom mit neemt. Zodat hoi nou eindelijk zunnebrandcreme kopen kin, want dat was hai vergeten ien te pakken.

Ik heur die zo wel weer, Kelly sloapt nog, dus doar even op wachten. Ik goa mit 't Zandtsternijs aan het waark.

Dikke kus

• 18 April 2009 - 07:45

Ben:

Ha Zwoeger,

Net op kantoor EH geweest de PC oftewel outlook weer online gezet. Krijgen we alle berichten weer mee.

Succes met het laden

gr

• 18 April 2009 - 07:58

Oom Empin Zelf:

Bedankt Ben dat je de PC weer hebt aangezet

• 18 April 2009 - 11:06

Gaike, Rena, Jeffrey:

Moi....een beetje naar je zin in Afrika?
    En hoe lang moet je, er zijn voor je werk?

Groetjes en werkse en vooral genieten hé!!!!

• 18 April 2009 - 19:28

Hildo Winkels:

moi eem

dussssssssss eindelijk aan het werk zou ook tijd worden anders krijgt je baas ook nog het gevoel dat je op vakantie bent in oetiepoetie hihihihih

maar zag ik nu goed dat jij in die houten krotje verblijft ?
    hey have fun en tot laters gr hildo

• 18 April 2009 - 22:58

Syl En Rood:

Nou, succes met onder die boom liggen dan! groet'n oet grunn

• 20 April 2009 - 13:47

Hannie:

Moi Erwin,je hebt het vast wel naar je zin daar.Is het wel een beetje leuk daar in Afrika?Hoelang moet je er nog blijven dan.En heb je ook warm weer daar?Nou de groet'n uit Spiek