ff wezen wandelen - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu ff wezen wandelen - Reisverslag uit Djibouti, Djibouti van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

ff wezen wandelen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erwin

22 April 2009 | Djibouti, Djibouti

Zo vanmorgen weer opgestaan, ontbijt gehad, en de rekening voor morgen laten opmaken.
Gelukkig nog Dollars genoeg om te kunnen betalen morgen.
Daarna de schoenen aan en wezen wandelen naar het noorden.
In dit gedeelte zit in elk geval meer geld.
Alle consulaten gezien Unicef etc.
Tja de klootzakkerij van weg zijn is dat afgelopen Zaterdag Margreet Schellekens is overleden. Mede door problemen om mij te kunnen bereiken hoorde ik dit afgelopen Maandag.
Vanmiddag wordt ze begraven, en ik kan er niet bij zijn.
Veel sterkte toegewenst aan Loek en Sam vanmiddag..

Erwin

• 22 April 2009 - 10:06

Frieda:

Moi laifke.

De post is nog nait west, dus wait ik nog nait of de pincode er bie zit. Vanmorgen noar Wiea west, kovvie drinken. Doarna bloumstuk ophoalt oet Loppersum, en noar Margreet brogt. Nou gou omklaiden, eten mit kiender, Kelly en Lotte vot brengen, om half 2 motten kiender op schoul wezen en ik goa din noar Doeke & Aukje. Om soamen mit heur noar begrafenis te goan.
    Tot straks

Dikke kus.

• 22 April 2009 - 17:46

Rena:

Een test

moi Erwin.....een vraag van Jeffrey.
    Heb je nog meer wilde dieren gezien ???

Gr oet riep

• 22 April 2009 - 18:01

Dien Vrouw:

Vandaag begrafenis van Margreet. Jammer dat je er niet bij kon zijn. Ik heb wel erg veel steun gehad aan Aukje! Het is zwaar hoor zo'n afscheid. Er waren vele tranen. Maar daar had ik Aukje voor om me te troosten. Een erg mooie afscheid trouwens, heel goed geregeld! Komplimenten voor Louk. De details hoor je thuis wel.

• 22 April 2009 - 18:04

Oom Empin:

Nee gain wilde dair zain verder. Ik zit in de stad, allain mor honden en katten.

• 24 April 2009 - 18:55

Erik:

de dair sommiggen zijn ook wel wil zeker