Weer Thoes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Weer Thoes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Weer Thoes

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Na een lange, maar dan ook zeer lange dag, eindelijk weer thuis.
Gisteren 1100 lokale tijd (0600 Nl tijd) opgehaald bij het resort, door mijn chauffeur. Die onderweg naar het vliegveld nog wat Vietnamese dingetjes heeft laten zien. Zo hebben we nog een hangmatje gepakt met een kokosnoot. En hebben we nog een 1 of andere vrucht gekocht, aan de kant van de weg bij een rubberplantage. Om 1300LT op het vliegveld aldaar. Onderweg heeft de chauffeur nog een collega gebeld, om hem te laten vertellen hoe geweldig hij het vond dat hij voor mij mocht rijden afgelopen week. Ja zelfs een sms naar zich zelf laten sturen, om dan die in zijn gebrekkig Engels voor te lezen, met eigenlijk de zelfde strekking.

Na op het vliegveld te zijn aangeland, eerst ff gegeten, en wat winkeltjes bekeken. Om 1700 de lucht in, om daarna 5 uren te wachten in Bangkok. In Bangkok een massage op de voeten van een half uur, en eentje op de rug van een half uur. Ja daar wordt je weer mens van. Verder lang gelopen daar (5 uur wachten)om daarna om 2330 door te vliegen naar Schiphol. Hier aangekomen om 0540, onderweg niet veel geslapen trouwens. Monster overhandigd aan Jochem, die via Singapore gevlogen was, maar miraculeus , op de zelfde tijd aan kwam.0719 met de trein naar Roodeschool om daarna om 1050 in Roodeschool aan te komen. Samen met mijn Frietje naar Opa en Oma, daarna Kel van school gehaald. Even een uurtje slapen, en dan Joel van school halen.

Vanavond nog even eten met z'n 4tjes om bij te praten.

Het was me weer een belevenis, bedankt voor al jullie reacties. En het meeleven daaro. Tot de volgende reis, komt vast wel weer 1.

grtz oomempin

• 27 September 2010 - 13:04

Ikke:

Wie binnen blied dast weer thoes bist!

Dikke kus.

• 27 September 2010 - 13:38

Syl:

Nou, goed om te horen! Lijkt wel Durian Of nanka op de foto...
    En heerlijk nog even zo'n massage... Maar nog heerlijker om weer lekker thuis te zijn! geniet ervan!