Eerste problemen - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Eerste problemen - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Eerste problemen

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

28 November 2010 | Italië, Ravenna

Hallo jongens meisjes Thuisfront etc.
Gisteravond aangekomen in Bologna. Daar had ik van af het Internet, een auto klaar laten zetten. Een Ferrari Panda. Alles moest zeer snel want ik lande om 2205 en de autoverhuur AVIS sloot om 2230.
Voor de telefoon verzekerde de mevrouw even te blijven wachten op mij.
En Ja hoor na wat rennen etc. zat de mevrouw ook netjes te wachten.
De boel ff snel regelen dacht ik, maar wat zei de mevrouw toen ik mijn Master Card tevoorschijn trok.
Deze wordt niet geaccepteerd in Italië, want er zitten geen reliëf nummers op.

Dit had ik nog nooit gehoord, en nog bij andere balies langs, maar mevrouw had gelijk.

Gelukkig zat Michael Helf al in Ravenna, dus die maar gebeld. En hij was zo vriendelijk mij nog te halen.

Al met al Italie wat toch redelijk modern Europa is, ik dus een uur wachten buiten. Het was ook maar 3 graden, vernikkelen dus hier.
Met Michael naar het Hotel gereden en sliep pas om 0130 ongeveer.

Vanavond meer want ik moet om 0900 ontbijten met Michael 1400 loopt het schip binnen


grtz

  • 28 November 2010 - 08:31

    Sylf:

    Yes, eerste! ;) Maar oei, daar gaat je Ferrari Panda! Hopen dat de rest beter gaat dan de start, succes!

  • 28 November 2010 - 10:13

    Ikke:

    Tja, het valt nait mit laifke. Dien paske's altied...... Mor goud dat Michael doar is. Joël mot d'r wel om lachen dat het bie papa ook 3 groaden is. Doar zit papa ien zien korte broek. :)
    Gusteroavond soamen mit Joël ien de Spa zeten. Heerlijk, eerst deur de vorst, din ien 40 groaden! Noadat wie die guster belt hebben, binnen wie sloapen goan. Vannacht om 3.20 uur mor noar boven goan te sloapen, Kelly snurkte zo slim.

    Ik wait nog nait wat wie vandoag goan doun. Wie motten nog riemkes en surprises moaken, dat zal het wel worden. (:

    Nou laifke, ik heur die wel weer.

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 80686

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: