Sometimes plans change - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Sometimes plans change - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Sometimes plans change

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

28 November 2010 | Italië, Ravenna

Vanmorgen dus om 0900 ontbijtje gehad. Om daarna naar de haven te gaan, het schip zou om 1300 aankomen.

Eenmaal in de haven, had de scheepsagent dus geen portpas geregeld, waardoor ik de haven niet in mag, duszzzz
Wel gedaan en ben hier op het terrein dus eigenlijk illegaal. haha

Na kennis te hebben gemaakt met de tegencontroleur, werd mij mede gedeeld dat ik geen landtanks mocht meten. Weer duszzzz

Al met al een enerverende morgen. Tegen 1320 het schip op, zoals het Italianen betaamt, met veel bombarie en lawaai. Meten monsteren etc. Om eindelijk om 1930 te gaan pompen.

Morgen ochtend heeft Michael de Mayank (die uit Vietnam) te meten. Dus neem ik de eerste nachtdienst maar van hem over. Wat uiteindelijk inhoud, dat ik aan boord in het Hospitaal de nacht door breng, om straks iedere keer geroepen te worden om tanks leeg te kijken.

Zo zie je maar Italië is dus nog ver van het Europa wat wij kennen. En ik heb zowaar 2 locaties nu in Ravenna.

Morgen plaats ik wel foto's vanuit mijn 1e locatie (Hotel) gaat beter en sneller.


Truste
Erwin

  • 29 November 2010 - 07:04

    Ikke:

    Hey laifke

    Het valt dus weer tegen. D'r is ook altijd wat. En hoe lijkt het met het weer? Leuk, foto's!
    - Wij zijn gisteren even bij Pa & Moeke geweest, Sylvia, Jan en Rood, waren er ook. Heel gezellig! Ik heb foto's gekregen van Syl van alle kleinkinderen van Pa & Moe, prachtig hoor. Ik heb inmiddels 3 bomen verkocht, 2 moeten nog betalen. Het vriest nog aardig, en de eerste wedstrijd op natuurijs is in Noordlaren vandaag. Dat was het weer voor vandaag, nu eerst zorgen dat Kelly naar school komt en de dieren eten en water geven. Ik hoor net dat Leslie Nielsen overleden is.

    Dikke kus.
    Ikke

  • 29 November 2010 - 07:17

    Syl:

    Ennn, de nacht overleefd? Ben benieuwd naar de foto's. xxxxx

  • 29 November 2010 - 10:19

    Tan Annie:

    moi Erwin wat ben jij een mazzelpoeper jij ziet nog eens wat van de wereld, hatstikkeleuke foto,s en je verslag is ook bere leuk. nou tot ziens groetjes van ons doeiiiiiiiiiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 80687

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: