Het wordt een beetje saai - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Het wordt een beetje saai - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Het wordt een beetje saai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erwin

04 Augustus 2009 | Egypte, Caïro

Vandaag en gisteren op kantoor gewerkt aan de pc's. That means from 9 to five op kantoor hobbelen van de ene pc naar de andere. Om ca 1400 vandaag kwam Derk Schep op kantoor, en we hebben wat bijgebabbeld over van alles en nog wat. Om 1700 uit Lunchen, wat qua tijd meer dineren heet met alle heren. Een stuk of 12. Aansluitend bijna in de auto in slaap gevallen van alle opwinding.

Morgen ochtend ga ik met Derk Mohab en de taxichaufeur naar Alexandrie om maar eerst eens wat anders te doen. Het schip waar ik op wacht, ligt nog niet aan de pier. Dan maar een Soyabonen schip zien werken in een andere haven. Vanuit hiero zal ik dan vertrekken naar Damietta (denk ik)
Nou verder geen foto's gemaakt van de afgelopen kantoordagen, dus ik ga maar eens slapen denk ik. Ik wordt om 0715LT gehaald voor een rit van ca 3 uur naar Alexandrie.

De Gruddels

• 05 Augustus 2009 - 08:00

Dien Fried:

Tja, het wordt zeker saai. Niks veur die aal op kantoor zitten. Dus Derk is d'r ook, ik mainde dat hai moandag zol kommen. Veur de waarmte hufst nait noar Egypte goan, dat ist hier ook.
    Ik heb guster alle gras maait en bin nog noar Koos & Anna west, val weer terug brengen. Anna was d'r nait, dus gezellig bie Koos zitten te proaten. Toun deur noar Post Wiersema, het was 15.15 uur en hai zat snert te eten en haar zien gebit noat hom liggen op toafel. Ik heb nog aaier mit kregen van hom. Toun mit Kelly op fiets noar Gaai & Rena om gruinte op te hoalen. Wie hebben doar ook eten. Rena is noa het eten noar Johannes goan om eerdappels op te hoalen, Gaai en ik hebben oafwoassen. Toun weer op fiets noar hoas. Wie binnen mit oons baide op bêr zitten goan te televisie kieken.
    Om 23.00 uur belde Joël of hai wel thoes kon sloapen, twij nachten is toch te veul van het goie. Toun hai weer thoes was, sloug hai aarms om mie tou, even doekedoeken. "Ik haar heimwee" zee hai.
    Vandoag is't hier ook weer waarm.
    Nou laifke, ik heur die wel weer op Skype.
    Dikke kus.
    ikvh