weer op kantoor - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu weer op kantoor - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

weer op kantoor

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 Augustus 2009 | Egypte, Caïro

Tja Egypte,

Hier is Zondag dus net als in Djibouti een gewone werkdag, dus vanmorgen om 0900 naar kantoor om diverse pc's in te richten. En de bijbehorende mensen in te lichten. Niks bijzonders dus. Om ca 1800 naar Hotel, waarvandaan ik naar het centrum ben gelopen, om eindelijk een webcam en muis te halen. Die waren per slot van rekening overleden.

In het centrum nog een Mc Donalds gevonden, waar ik heb gegeten. Large Big tasty menu met Cesar Salad. Hier heb ik ook de enigste foto van vandaag gemaakt.

Gordon Ramsey eat your heart out. Want dit is voor zover mij bekend, de enigste Mc Donalds met 4 sterren. Wat wwarschijnlijk weer meer zegt over al die andere vreettentjes in de straat

grtz drentie

• 03 Augustus 2009 - 07:27

Fried:

Joa laiverd, de MC Donalds zit overaal. Als oons kiender waiten, dat Papa doar eten het, zeggen ze vast,"Mama goan wie vandoag ook noar MC Donalds?"
    Guster haile dag achter laptop zeten, om een fotobouk te moaken veur groep 8. Wat een waark, foto's zuiken, sorteren, plakken/knippen. Toun alles kloar was gusteroavond laip het programma vast. Dus fotobouk is nog steeds nait vot. Zoals Kelly zeggen zol,"Ik wor de zat van".
    Vandoag gait Marleen noar Sylvia, ze komt dinsdag aan. Sylvke hoalt Marleen van vlaigveld. Din kin rais begunnen, op 12 september kommen ze weer. Missen ze baide de 25ste trouwdag van Jan & Esther. Arnoud & Chantal goan vrijdag noar India. Een vriend van Arnoud goit doar trouwen.
    Nou laifke, ik goa kovvie drinken, kiender sloapen nog.

Dikke kus.
    Ik heur die wel weer veur Skype.

• 03 Augustus 2009 - 13:28

Frieda:

Hey Laifke

Wie hebben vanmiddag eten doan bie.......juust de MC.
    Doarnoa mit kiender noar Bierum even kieken of de camping doar nog zit, nee dus. Toun wie achter diek keken, waren ze doar drok aan het groaven. Volgens oons binnen ze doar een nije diek aan't leggen. Toun mor noar strandje. Genoten! Wie waren doar hailemoal allain, de zee, de stilte, de geur van de zee, top! Mor ja, leutje Sietsemoa wol weer noar hoes. Een SMSje stuurt noar RTV noord om een pries te winnen. En joa!!! Fried was d'r bie deze keer. 2 koarten kregen veur het slotfeest van aankommende vrijdag. Es kieken of Joël en Kelly ook mit willen. Anders geef ik ze wel vot.
    Ik krieg noar meer veur mien pries, dat sturen ze op.

Dikke kus.
    Dien laifke.

• 03 Augustus 2009 - 22:11

Ivonne:

kom je ook een keer 4sterren koken voor ons??
    dit willen we in de Eemshaven ook wel eens proeven!

nooit geweten dat egypte zo ontwikkeld is!

see you next week!