Gooooodmorning Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Gooooodmorning Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Gooooodmorning Vietnam

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

15 September 2010 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Zo eindelijk weer wakker. Ik had mijn wekkertje gezet op 0800 uur, maar na het uitzetten, weer als een blok in slaap gevallen. Ik schrok wakker om 0945, dit bed slaapt echt Mega. Snel naar beneden want het ontbijt is tot 10uur.
Scrambled egs en koffie gehad. Daarna via de bali om mijn internet te regelen. Die meneer was binnen 1 minuut bij mij en alles functioneerd naar behoeven nu. Nog even wachten tot het thuisfront wakker is zodat we kunnen Skypebellen, en dan maar eerst bedenken wat ik vandaag ga doen.

grtz erwin

• 15 September 2010 - 04:51

Joël:

ha die pap...
    wat ja weer een mooie koamer hebbn joe.
    k wol dat ik zon aighn koamer haar.
    k wol eem zeggn dat het hier goud gait.
    wie missen jou haile aag.

vl

Ons en joel

• 15 September 2010 - 05:24

Ikke:

Moi laifke

Wouw, wat een mooie koamer hest kregen. Hier kist wel een pooske wezen.Hou liekt het mit schip, komt dij nou ook op vrijdag? Din kist begunnen.
    Guster ston d'r een stuk ien dvhn over Bio Value. De FNV goat noar de rechter. Kist het wel lezen op de site van dvhn.
    Ik heb Joël net oet zwaait, en Kelly roupen. Ze kwam d'r net aan, ze het keel pien, even bie mama op schoot doekedoeken.
    Ik goa vandoag alles weer op roemen van het feest van zoaterdag, alle borden kopkes enz weer ien kaast mokken. Ik heb guster de garage oproemt, dus alle stoulen zet ik mor boven, blieven wie roemte hollen ien garage.
    Ik goa straks nog even noar Holwierde, Moeke het eentje bonen besteld bie Johannes dus dij even weg brengen.

Kelly het guster de stroom van de kas oaf doan, dus het woater was vanmorgen 30 groaden.
    Nou laive, wie goan even eten. Ik proat wel weer mit die via Skype.

Dikke kus.
    ihvd!

• 15 September 2010 - 10:08

Hildo:

goeidag eem.......

zo ik heb deze site nu maar even onder favorieten gezet.

dit is toch wel even andere koek als die andere trips die je gemaakt hebt ,wat een luxe daar zeg.
    ik heb je een email gestuurd met daarin het artikel uit het dvhn over biovalue .

groeten hildo

• 15 September 2010 - 11:44

Kelly:

moi papa,
    hoe is het daar in vietnam?
    mooie hotel hem joe ja.
    ik mis joe heel erg.
    papa mie ook?
    ik heb gister met Femke speelt, een uur. Femke moest met Hessel mee naar zwemmen. ik bleef nog even bij Arvid en Feerle. dat was heel gezellig. het papa het ook gezellig door?
    vast wel. waneer mot papa aan het werk? ik hoop niet zo snel din kin papa lekker vakantie vieren!!!!
    kusjes xxx Kelz mis you.

• 15 September 2010 - 13:19

Sylf:

Wat is leven zonder internet en skype... Klinkt goed dat bed! En lekker westers ontbijt, niet verkeerd!

• 17 September 2010 - 21:15

Wiea:

Hey verweggiesten.
    Je weet igg geval als je terug bent wat je moet kopen..... bed!!!

Toedels.