Overgevlogen - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Overgevlogen - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Overgevlogen

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

17 Maart 2011 | Servië, Belgrado

Nou vandaag ff overgevlogen naar Servië, weer een stamp in mijn paspoort er bij.

Gisteren nog vergeten te vertellen. Er ligt een leiding voor olie en benzine van Constanta naar Boekarest ongeveer 230Km. Even buiten constanta zien we op een perceel waar niets meer groeit, een paar mensen hengelen in de grond. Mahil vraagt weten jullie wat zij daar doen? Nou vraag ik. Zij halen benzine uit de grond. Fabuleus er zit dus een crack in de leiding (lek dus) die te duur is om te repareren. De lokale bevolking is hier achter gekomen, en boren kleine gaatjes in de grond. Laten een flesje zakken aan een touwtje, en gooien het zo in de tank hahaha. Er schijnen alleen wat onenigheden te zijn wie welk gat heeft.

Nou ja tot de orde van de dag. Lekker uitgeslapen tot 9 uur, de pc gestart email etc. Om ongeveer 11 uur ff lopen naar het centrum en tabak gehaald (Het donkerste dat er was te krijgen, 't is net paardenhooi). Daarna natuurlijk weer met zijn allen lunchen.

Iemand van kantoor heeft mij naar het vliegveld gebracht, waarna ik in een uiterst klein propellervliegtuig ben overgevlogen naar Servië (Schudden met dat ding). Even uitpakken in het hotel, om daarna koffie te drinken met de baas hiero, en....juist weer te dineren. Nu met Serviërs natuurlijk. Het eten was lekker, gegrilde Kalkoen volgens mij. Live Grieks bandje op de achtergrond.

Ben nu weer in het Hotel en heb de papieren van Roemenië dus ook net afgerond.

Nog niet veel van Servië gezien, maar dat komt morgen wel. De man die met mij morgen op pad gaat heeft mij anders wel al met veel getallen enz. overdonderd (Inwoners welk gebouw wat was etc) Het werd me eigenlijk een beetje te veel.

Trouwens quelle suprise, morgen weer uitgenodigd voor Lunch en natuurlijk Diner

• 18 Maart 2011 - 05:49

Ikke:

Hadden wie mor zulke goatjes ien grond veur oonze benzine!
    Dus peerdehooi roken, dat komt mooi oet laifke, dat hebben wie ook achter thoes liggen. Dat wordt goedkoop roken, haha.

Trouwens, ik heb mien aigen verjoardags cadeau al kocht. Es kieken oaf stoe mie ook goud kinst. Wat heb ik kocht.....
    Ik goa Joël oet zwaaien en Kelly wakker moaken.

Dikke kus.

• 18 Maart 2011 - 06:11

Oomempin Zulf:

Alle seizoenen Flikken Maastricht op DVD

• 18 Maart 2011 - 12:25

Ikke:

Was bist geweldig, wat kist mie toch goud!