Weer in Bucuresti - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Weer in Bucuresti - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Weer in Bucuresti

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

16 Maart 2011 | Roemenië, Boekarest

Vandaag was weer eens een lange dag, net weer op mijn kamer en om 0900 begonnen pffff.

Vanmorgen na een ontbijtje naar de Terminal voor een audit (Gelukkig maar 19 pagina's dit keer). Deze man was zeer dwars in het begin, en vond het allemaal maar onzin en geldklopperij. Tja eerst maar gelaten voor wat het was, en hem netjes laten aflaten van zijn stoom. Samen een rondje over de Terminal gelopen, en hem verteld dat ik 3 jaar geleden hier ook was. Hem verteld van het verschrikkelijk ongeluk, die ik toen heb gezien. (Een duwboot voer met een drijvende kraan, tegen een brugkraan aan, 6 mensen vonden toen de dood. En dat ik daar enigszins vlak bij was). Dit brak het ijs compleet, want het was zijn drijvende kraan, de kapitein van de duwer heeft uiteindelijk 25 jaar cel gekregen vertelde hij mij.
De rest van de audit was daarna ook een plezier, en hij wil nu ook gewoon direct klant worden bij ons (eerst zien trouwens dan geloven)'

Na de audit een rondje haven gereden, en er zijn hier veel nieuwe terminals gebouwd. 3 Jaar is dan toch wel veel in Roemenië.

Alle collega's uit Constanta die ik nog van naam ken, werken hier niet meer. Ik heb nml Nicu nog gebeld, die werkt nu voor een ander. Vali is voor zichzelf begonnen, en de manager is overgeplaatst naar Frankrijk geloof ik. Dus toen ze mij vroegen om nog langs ons kantoor te gaan, heb ik maar bedankt. Gelukkig ook maar, want na de lunch in de Marina van Constanta (Gegrilde Haai gehad). En de lange terugreis met diverse koffiestops en plaspauzes, waren we om 1900 pas terug op Kantoor in Bucuresti

Er zou ook nog een Nederlander komen (Schadeexpert en afwikkelaar), dus.... Dineren. Nu in een Libanees restaurant. Lekker hoor, met 6 man goed gegeten en gelachen.

Nu morgen ga ik vliegen 1615 naar Servië Belgrado, om Vrijdag een boer en Silo te bezoeken. Zaterdag vlieg ik naar huis.

Grtz oet Bucuresti, en ik ga nu ook resti.

Oomempin

  • 17 Maart 2011 - 07:01

    Ikke:

    Wat weer een laange dag! En jammer dat Nicu en Vali er nait meer waarken, was wel schier west om nog even bie te proaten. Harregat, gegrilde haai...... is dat wel lekker? Libanees, wat krigst din veur eten? Veul waark plezair ien Belgrado.
    Ik heur die wel weer.

    - Vrouw Bos is weer thoes, eten wil nog nait.
    - Guster het Wiea d'r even west.
    - Mery wil vanmiddag kommen om kleren te brengen.

    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 80689

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: