Sightseeing cross country - Reisverslag uit Constanţa, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Sightseeing cross country - Reisverslag uit Constanţa, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Sightseeing cross country

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

16 Maart 2011 | Roemenië, Constanţa

Nu dan, gisteren om 0830 vertrokken uit Boekarest om Farmers te auditeren.

Het land is wel mooi hoor, maar wat een pokke einden rijden. Na ongeveer 2 uur reiden aangekomen bij een Boer, die op zich de boel netjes voor mekaar had. De vragenlijst, (Nu 41 pagina's) ingevuld, foto's gemaakt, en weer verder. In dit deel van Roemenië zijn trouwens nog veel Jaknikkers voor olie (koddig gezicht).
Voor de 2e boer, moesten we terug via Boekarest naar het Oosten. Dus eigenlijk 2 uur terug om dan nog ongeveer 2 uur naar het Oosten te rijden.
Onderweg er heen zijn we nog gestopt bij een Graan Terminal, die door deze klant ook wordt gebruikt. Voor onze begrippen is het oud en antiek, maar alles is functioneel en werkt. Je ziet duidelijk de verschillende invloeden van de verschillende volken die Roemenië hebben bezet gehad.
Naast deze Terminal staat trouwens een enorme nieuwe Biodieselfabriek, die in Mei zal gaan starten.
De 2e boer had geen kantoor, dus dan maar een tafel in de zon en typen haha (zie foto's).

Uiteindelijk dus om 1900 in het Hotel te Constanta Ibis aan het strand, lekker gegeten (op de foto staan alleen nog maar de appetizers).

Wel veel gelachen vandaag, maar ook veel gereisd, plassen doe ik en Mahil tegen een boom, die zijn snel te vinden. Maar de dames gaan onderweg gewoon in een dorp naar het gemeentehuis (het enige openbare toilet haha)

Nou weer genoeg om te lezen, ik heb aardig wat foto's genomen, dus veel leesplezier.

Vandaag in Constanta naar een Terminal voor een audit.

Grtz oomempin

• 16 Maart 2011 - 07:42

Sylf:

Mooie impressie! En jeetje wat een vragenlijst, daar ben je wel even zoet mee!

• 16 Maart 2011 - 08:06

Ikke:

- Mooie foto's laifke! Lekker eten zo te zain! Hildo kin wel aan't waark doar bie de Bio Value. Dus Hildo.....groot bedrief, schier weer, en schiere vrouwen, en genog te eten. Wat wilst nog meer.
    - Ik bin guster noar Carolien en Hannie toavels weer op hoalen , en veur de daarde keer deze week noar Lauwersoog , heb Kelly dizze rais mor mit nomen. Ze was d'r nait blied mit! Mor het ging om heur mobiel dus...... De man dij mie belt haar, was nou weer aan't waark, hai mos d'r wel om lachen. Ik heb geliek mor kibbeling mit nomen en onderwegens ien auto op eten, veur Joël saté. Hai het het mie kolt mit doan, het is toch kolt alst ien 't Zandt komst zee hai, dou het mor ien magnetron thoes. Hai wol mie over Loppersum hebben, ipv Oethoezen. Gait volgens hom sneller.
    - Petra J het spullen terug brogt van de lunch.
    - Vanmorgen wolk Joël zien baand op pompen, mor doe haast vaarf ding d'r nog aan, en ik kon het d'r nait oaf kriegen.
    - Nou mok noar Moeke kranten en aier brengen, en gruinte hoalen. Ik heb moandagoavond weer speult veur Hutch. D’r zat 40 cent ien pot, ipv € 1,00. Ik haar zain wel het was, dus d’r noar tou. Ik vertel die loater wel de hou en de wat.
    - Rood het zien Resultaat Marketing Report stuurt. Zicht d’r keurig oet.
    Verder goin nijs vanoaf deze kaant.

Dikke kus.
    Dien laifke

• 16 Maart 2011 - 08:30

Hildo Winkels:

hey drenthie,

Kost niat eem een goud woordje veur miet doun bie dai biodiesel fabriek ????
    hahahahahha
    hier zijn nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen dus we blijven maar duimen draaien

groetels

• 16 Maart 2011 - 11:41

Dien Dochter:

hooj paps mooie fotoow's! het is er vast heel leuk. mis je well hoor:( ik heb zaterdag eigenlijk best druk! dit is wat ik moet doen
    -paardrijwedstrijd
    -volleybalwedstrijd
    -uitje met groep 3 tot en met 8
    maar ik kies paardrijwedstrijd inplaats van volleybal want ik heb volleybal wedstrijd vaker. ik kijk nog of ik nog optijd ben om met dat uitje mee te gaan. verder heb ik niet echt iets te vertellen. xx en tot... (weet niet precies waneer je thuis komt veranderd tog wel weer;)

• 16 Maart 2011 - 13:38

Ikke:

Nog nijs:
    WILSUM - Een Nederlands binnenvaartschip ( Vrachtschip 'Vlieland' uit Zwolle) is in de nacht van dinsdag op woensdag dwars komen te liggen op de rivier de IJssel bij Wilsum en ligt nu vast op de bodem. Doordat de IJssel niet veel breder is dan de lengte van het schip is de rivier al sinds half vier 's nachts afgesloten voor andere schepen. Dit meldde Rijkswaterstaat woensdag.
    Het schip is 110 meter lang en is gevuld met zand en grind. De schipper ging de fout in toen hij iets aan zijn roer voelde en achteruit ging. Bij die manoeuvre kwam het schip dwars te liggen.

Momenteel zijn een kraanschip en een sleepboot bezig het schip vlot te trekken. Rijkswaterstaat verwacht dat de IJssel na twee uur woensdagmiddag weer open is voor scheepsverkeer. (ANP)