Op veler verzoek - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Op veler verzoek - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Op veler verzoek

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

14 Maart 2011 | Roemenië, Boekarest

Geweldig wat een respons, ik moet nu wel doorgaan.

Zojuist weer terug gekomen op mijn Kamer, het is nu lokale tijd 1830uur. Vandaag was just another day at the office. Ik ben goed ontvangen door 2 dames en 2 Heren van onze klant. De gehele morgen audit papieren invullen. Tussen de middag heerlijk gegeten in een uitstekend restaurant, dat restaurants goed zijn in Roemenië wist ik nog wel van de vorige keer.

Pikant detail in het restaurant is, dat je gewoon mag roken. Dat is gelukkig met de eenwording van Europa, hier nog niet veranderd.

's middags weer papieren invullen etc. pfff 31 bladzijden per audit. Totdat Friet mij belt om me gauw terug te bellen. Er is iets met de rechter voorkant van de auto??.

Ik denk, weer een aanrijding. Maar gelukkig is het alleen maar panne, da kan de garage wel fiksen.

Over een klein uurtje wordt ik gehaald voor avond eten, ik laat me verrassen. Om dan morgen ochtend om 0730 te vertrekken naar 2 boeren in the countryside. Na de 2e boer gaan we direct door naar Constanza, om daar te overnachten, en dan Woensdag een Terminal te auditeren in de haven. Misschien even een koffie halen bij ons kantoor aldaar, om daarna weer terug te gaan naar Boekarest.

Donderdag vlieg ik naar Servië Belgrado

Trouwens ik heb het 3 jaar geleden toen ik hier ook was vlgs mij vaker gezegd. Alle lelijke vrouwen in Roemenië worden, of geëxecuteerd of gedeporteerd, want die zijn hier in elk geval niet meer.

Grtz oet het Zunnige Boekarest
Drentie

  • 14 Maart 2011 - 17:55

    Ikke:

    Ha geweldig, wat een fans!
    Hest een haile schiere hotel laifke! Beter aas thoes. En ook nog allemoal schiere vrouwen...........

    - Johannes het even ien auto reden, goin lawaai meer. Remschief was dugt hom goud, en d´r was goin veer broken. Toun Joël bie mie ien zat, was er rechts veur een bult lawaai, het heurde net op een gebroken veer. Wie binnen mit 10 km per uur thoes kommen. Volgens Joël kon het wel aan remschief liggen. Even een vroag, hest tankpasje bie die ien koffer doan, ik kin hom hier nait vienden en tank is leeg.

    Joël het zo een wedstried, ik goa even d´r noar tou.

    Dikke kus.

  • 14 Maart 2011 - 21:07

    Oom Empin:

    Messchain een staintje tussen de remschief zeetn

    Kus trogge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 80686

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: