Pol - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Pol - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Pol

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

13 Maart 2011 | Roemenië, Boekarest

Ik ben weer op tournee.
Dit maal moet ik bedrijven auditeren in Roemenië en Servië.

Ik ben dus al gearriveerd in Boekarest Roemenië. Volgens Frietje zijn mensen er zat van, dat ik van die kleine reisjes plaats op waar ben jij.nu.

Nu dan een Pol, wie vindt het allemaal leuk om dit te volgen? Bij gebrek aan steun, zal ik Friets advies volgen, en dus stoppen met deze site. Bij voldoende steun(al is het er maar 1) ga ik door.

Alvast wel even 2 pics. Van het vliegtuig en het Hotel in Boekarest.

Trouwens op Schiphol bijna niet door de gate door mijn kogel uit Vietnam om mijn nek.

grtz Oomempin

  • 13 Maart 2011 - 19:30

    Ikke:

    Haha, din mor een pol. Hest in elk geval 1 dij die steunt. Dus het is doar waarm, 20 groaden! Kist wel broen worden. Wie binnen vanmiddag noar Lauwersoog west, mit Gert & Marie. Zitten wie doar te eten, komt Pieter d'r aan. Waist nait haalf wat hai doar aal op eten en dronken het. Dingen wat nait mag van de diëtiste! Achter Gert zien braide rug kropen, en zo bin ik restaurant weer oet lopen. Ik haar echt gain zin ien proaten mit.....Pieter! Thoeskommen zegt Kelly, ik bin mien mobiel kwiet, ligt denk ik ien ballenbak ien restaurant. Ze het d'r zulf achter aan belt, ze zollen kieken of mobiel d'r ligt. Ik goa nait weer noar Lauwersoog, morgen mor als het weer licht is. Dat getuur ien donker....ik heb d'r kopzeer van kregen.
    Nou laifke, ik heur die wel weer.

    Dikke kus.
    ihvd!

  • 13 Maart 2011 - 19:45

    Hildo Winkels:

    man gaist mie nog nait genogt op reize .
    Ik vind het altijd prachtig om te lezen ook collegas die ik dan inlicht vinden het leuk om te lezen.
    Dus wog het nait om der mit te stopp`m.
    hihihihi

    maar leuk man dat je weer op toernee bent. zal het met belangstelling volgen en als ik even geen reactie geef wil dat niet zeggen dat ik het niet lees.

    hahahah ook echt weer iets voor jou een kogel om je nek en ook nog roepen zeker haai jack hihihih.
    groetels oet Delfziel

  • 13 Maart 2011 - 20:49

    Zwoager Jan:

    Deur goan, nooit opgeven! (mien zuske is ain laiverd)
    Trouwens het toaltje doar bliekt zo enorm chaotisch te wezen, kinst gewoon Grunnegers proaten :-)

  • 14 Maart 2011 - 08:48

    Sylf:

    en ik stem Vóóór!!!

  • 14 Maart 2011 - 08:49

    Sylf:

    (trouwens, vette shit, dat hotel!)

  • 14 Maart 2011 - 22:16

    Ivonne:

    gewoon doorgaan hoor!
    staat er nog een beetje koolzaad daar op het land??
    de contracten schijnen er te liggen!
    veel succes met auditeren!

  • 14 Maart 2011 - 22:16

    Jan Wilmink:

    Yo, Erwin...
    NIET ophouden met je verslagen!!!
    Ik vind ze heel leuk om te lezen.
    En degene die zegt dat je moet ophouden is vast stok-jaloers!!!

    Succes daar in Roemenië!

  • 17 Maart 2011 - 19:27

    Joen Zeun:

    Ha die pap,

    aal goud doar??
    khoop dat joe zoaterdag ofzo weer terug binn want wie hebbn een verrassing.
    Eem terug to the bissnis.
    Gwn deurgoan.
    veel te leuk om mit te stoppn of nait.
    he je doar al mooie auto's zoin??
    ik wel,
    AMG Mercedes-Benz 6.3 litrezz.
    Dat was een beste.

    nou, ik zoi joe en heur joe wel weer.

    Kwait, mien grunnegs is nait zo goud, mor doar mottn je niks om geem.

    Joël

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 80686

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: