Rondje Servie - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Rondje Servie - Reisverslag uit Belgrado, Servië van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Rondje Servie

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

18 Maart 2011 | Servië, Belgrado

Vandaag vertrokken om 0800 om eerst naar een boer te gaan.

Nu Servië mag dan wel geen Europa zijn, maar de huizen dorpen en omgeving, zijn een stuk dichter bij Europa dan Roemenië.

Het was ongeveer 2 uur rijden, en nog 2 mannen werden halverwege er bij gevoegd. Zeer vriendelijk ontvangen, en natuurlijk mijn 49 pagina's ingevuld

Om ca 1200 klaar en op naar een Warehouse Ook hier zeer goed ontvangen, en alles bekeken. Jammer dat er net een stroomuitval was, dat maakte het ook wel weer aangenaam, doordat de manager ons uitnodigde voor jawel Lunch.

Deze meneer is wel een big shot 1,500Ha land, importeur van Claas tractoren etc. en importeur van Deutz Fahr Landbouwwerktuigen, en verder de 2 na grootste Melkproducent van Servië. Hij nodigde mij ook uit voor Augustus Hungaroring Formule I, eerst maar eens even afwachten. Anders Joehoe

Na Lunch ca 1600 naar kantoor van onze klant.Papieren Invullen etc.
Nu weer in mijn kamer dit berichtje typen om om 2000 gehaald te worden voor jaja Diner (Ik groei vlgs mij uit mijn kleren hiero)

Nou ik ga zo nog ff een paar pics van Servië, geen geweren meer hoor. En veur Joel ook gain schiere auto's, de maiste auto's binn Zastava's. Veur Kell ik mis joe ook en bin morgen terug. Friet ik kin die goud he?

Drentie

• 18 Maart 2011 - 20:11

Hildo :

dat gaat mooi man,zo zie je nog eens iets. Als ik het zo bekijk valt het met de armoede ook wel mee daar.
    gr hildo

• 19 Maart 2011 - 07:22

Ikke:

Heerlijk aal dat eten doar. Hest d'r hoast een week op zitten.
    Als stoe de train van haalf 1 hoalst bist hier om 16.20.

- Ik goa straks noar Pieter, doarnoa 2 stoatoafels verhuurd, en noar Hoogezand om mien schoulvriendin te zain noa 30 joar.

Ik zai die straks.

Dikke kus.