Hoast weer thoes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Hoast weer thoes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Hoast weer thoes

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

19 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Nou dat was het dan haast weer. Zoals ik zei, gisteravond nog dineren.
Nou ik heb maar bedankt voor het Diner, en we hebben gewoon maar een borrel gedronken in het Centrum.
Ik werd om 2000 opgepikt, en naar het centrum gereden.

Rondje gelopen, en natuurlijk weer alle cijfers en feitjes gehoord van elk gebouw. Dan maar een tentje in. Leek gezelli en er zou een bandje gaan spelen. Toen ze eenmaal begonnen waren duurde elk nummer ca 25 seconden.
Na ongeveer 5 nummers hielden ze op en gingen weg, ik begreep er niets van en moest er wel om lachen.
Later bleek dat het de soundcheck was en dat ze om 2300 verder zouden spelen.

Dat heb ik niet meer meegemaakt, want we zijn om 2200 naar het Hotel gegaan, alwaar ik om 2300 ben gaan slapen.

Vandaag om 0650 er uit ontbeitje en om 0730 opgepikt. Naar het Vliegveld voor natuurlijk eerst een bak koffie. 2 uurtjes vliegen en ik was om 1200 op Schiphol.

Drama het spoor tussen Hilversum en Amersfoort ligt er uit. Dat houd dus in dat je van Belgrado naar Amsterdam in 2 uurtjes doet, en van Amsterdam naar Roodeschool in 5 uren.

Nou het was weer gezellig, ik ben ook blij dat er toch mensen zijn die dit lezen. En ik zou zeggen tot de volgende keer maar weer.

grtz oet de trein

• 19 Maart 2011 - 13:34

Sylf:

Jahoe! Lang leve de NS! Goed dat je (bijna) weer thuis bent, succes nog even1

• 21 Maart 2011 - 12:51

Hildo :

je zal inmiddels wel thuis zijn grijns grijns.

Leuk verslag weer de afgelopen week.

Groeten Hildo