Niet zo'n spannende dag - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Niet zo'n spannende dag - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Niet zo'n spannende dag

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

08 April 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Vanmorgen zat er een kikker in mijn kamer, die bij thuis komst de hitte ook niet had overleeft.

Verder vandaag op de plof naar Interflower.
Het is een verrekt slechte weg, 't is net of de amerikanen hem gisteren hebben gebombardeerd.(Ik neem er nog wel een foto van)

Mijn ding gedaan. Tussen de middag trouwens natuurlijk lunchen met klanten, en weer terug. Thuis ff geslapen en Diner gehad.

Tijdens Diner een duitser een tafeltje verder (David Matthies) Samen nog 3 Biertjes gehad en verder geskyped met Ron Ben en thuisfront.

Ik ga nu lekker slapen want het is al na elven.


truste

  • 08 April 2011 - 17:07

    Ikke:

    Kijk, zo mag ik het zien. Ben ook al op de Skype. Veel beter dan ik met de telefoon in de hand, met Ben aan de lijn, en Erwin op de Skype. Klasse heren. De techniek staat voor niks. :)
    - Gisteravond een uur gepraat met de trainer van Joël. Wij vonden hem nogal negatief, na dit privé gesprek, begrijp ik waarom hij zo overkomt.
    - Ik ga morgen Skype installeren bij Moeke. Ze staat er versteld van dat wij elkaar kunnen zien en bellen. Het doet me denken aan mijn Opa die bij ons in woonde vroeger, en het volgende over de zwart/wit televisie zei, " Hou is't toch meugelijk dat dij peerden ien dat kastje zitten ( paarden springen) , ik vien d'r niks aan van dij televisie, d'r binnen hailemoal goin bekenden bie"!
    - Gisteren met het busje van de Hartstichting gelopen, heel wat afgepraat. Zo gezellig!
    - Vanmorgen de kippenhok leeg gehaald en weer gevuld met schone zaagsel, de kippen waren mij dankbaar! De pony's hooi gegeven en fris water. Al het afval van mijn snoeien proberen te verbranden vanmorgen, wilde niet zo best branden, de kerstboom is in ieder geval de lucht in gegaan. Daarna foto's gemaakt bij de honden training. Nog achter de toren geweest, ik had de camera toch bij me. Volgens Schipper was er niets veranderd, en komen ze deze week ook niet meer. Dat kan ook snel, het is vrijdag. Daarna groente halen, het meisje die daar werkt was 21 geworden vandaag, vanmiddag toch maar even weer langs om haar een bloemetje en chocolade ( wat ze erg graag lust) te brengen. Aardbeien gehaald voor Marie, ik was net thuis toen ze sms te, dat ze al 3 bakken verkocht had. Nadat ik Kelly naar paardrijden gebracht had, gelijk door om nieuwe aardbeien te halen voor Marie.
    - Dit weekend mogen de kids bij me slapen, de "kerremisber" wordt gelijk klaar gemaakt.
    - Morgen wil ik even bellen voor mest kippen.
    - De kids zeuren de hele week al over pizza eten, vandaag gehaald bij Ben & Arene , gelijk even langs bij Johannes, Ineke en Pa.
    - We gaan nu tv kijken. Tot morgen.

    Slaap lekker, dikke kus.

  • 08 April 2011 - 17:49

    Ben:

    Nou Frieda jij staat er beter op hoor.
    Maar inderdaad het werkt super.
    Is echt een mooi medium voor alles


  • 08 April 2011 - 17:50

    Hildo:

    Hey drentie,
    Misschien had je die kikker even moeten zoenen en was ze veranderd in een beeld schone prinses( ja ik heur die al deenk`n "mien prinses zit thoes in T zaant"). Nu is de kikker door verdriet gestorven of was dat een ander sprookje? groetels hihihihihihihihihihiihih

  • 11 April 2011 - 20:48

    Knolletjes:

    je heb de kikker toch wel opgegeten he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Nieuw Avontuur

Mensen opleiden in Vietnam.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2011

Goooooodbey Vietnam

08 Juni 2011

Ou est tu?

06 Juni 2011

Vietnam Huilt

05 Juni 2011

Aflos is gekomen

05 Juni 2011

Haar er af
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 82875

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: