Aflos is gekomen - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Aflos is gekomen - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Aflos is gekomen

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

05 Juni 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Vanavond samen gegeten met Joachim uit India. Hij gaat hier een Maand zitten om de boel nog verder te begeleiden waar nodig is. Een geschikte peer en morgen ga ik met hem op pad, om hem te introduceren, en zelf afscheid te nemen.

Nog even over onze trouwdag. Gisteren waren we 18 jaar getrouwd, en natuurlijk had ik Frietje al gefeliciteerd op Skype. Verder als advies aan iedereen, trouw nooit op 4 Juni. Dit is wat dat betreft een ongeluksdag. Op ons trouwen deed mijn Familie nog al moeilijk. De Videoman en fotograaf zijn kort na ons huwelijk al overleden. De Kapper failliet en in de gevangenis beland. Jaren geleden heb ik de dag vergeten (ik wordt er jaarlijks aan herinnerd) Ons 12.5jaar huwelijks feest hebben we gevierd in een zaal, die nu dus ook failliet is. En verder wil het noodlot dat ik de laatste paar jaar nooit thuis ben op 4 Juni.

Het mag gewoon niet zo zijn. Maar wat mij betreft Friet, blieft het onze dag. Ik blief wies mit die, en heb noeit spiet had dat wie trouwt binnen. Wat mie betreft nog zeker 18 joar der bie. Der kin mor ain nr ain weezn laifke, en dat bist nog steeds veur mie.


Dien laif

  • 05 Juni 2011 - 15:21

    Ikke:

    Bist een laiverd! En wat betreft 4 juni, het is wel altijd mooi weer!!

    Je was onze trouwdag niet vergeten, maar mijn verjaardag........
    We kwamen bij Gaike & Rena om samen een dagje te gaan varen, Gaike feliciteerde mij, waarop jij zei, "O, joa, ze is joarig vandoag". En ja, dat kan Erwin jaren aan horen. :)

    En wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Roberto!

    Dikke kus.

    ihvd!

  • 05 Juni 2011 - 15:31

    Hildo :

    slijmbal !!!!!!!
    kist ook gewoon zeg`n dast de puut vol hest en doar neudig van of holp`m wilst wor`n hihihi
    toch nog gefeliciteerd en nog 18 jaar erbij.

    groetels Hildo

  • 06 Juni 2011 - 00:21

    Oomempin:

    Kist ook zeggen dat ik gewoon wies bin mit mien hoesholden, en blied bin dat ik weer noar hoes gon. Normoal bin ik ook gain 2 moanden vot, is nou wel laank aant worden. Tiet om weg te wezen

    Grtz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Nieuw Avontuur

Mensen opleiden in Vietnam.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2011

Goooooodbey Vietnam

08 Juni 2011

Ou est tu?

06 Juni 2011

Vietnam Huilt

05 Juni 2011

Aflos is gekomen

05 Juni 2011

Haar er af
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 80433

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: