Ou est tu? - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Ou est tu? - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Ou est tu?

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

08 Juni 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Gisteren dagje kantoor Ho Chi Minh. Ik ben gehaald door een collega op de Bike. (onze Car was kapot). Op kantoor mijn uiteindelijk verslag geschreven van 2 Maanden Vietnam, met alle bevindingen etc. Tussen de middag Vietnamees Noudlesoepje met Springrols gehad. En tegen 5en weer terug naar het Hotel gebracht. Het regende hiervoor zo erg (zie pics) dat kinderen de weg tot zwembad bombardeerden. Mooi gezicht man die kids, een lol dat ze hadden in hun zwembad.

Dus na de ergste regen rijden op de bike met mijn collega Ayrton Rossi, man zelfs als het niet warm is kun je toch behoorlijk zweten. Het rijden is ipv close conract, bijna full contact. En ik moest mijn knieen goed tegen de chauffeur aandrukken om niets te raken (andere brommers betonranden etc).

Eenmaal weer terug gegeten. Dit was 1 van de lekkerste menu's die ik hier in 2 maanden had gegeten. Wrom? Ik heb een hotpot besteld bij een lopend buffet. Dus zelf je spullen uitzoeken, en lekker zelf koken aan je tafel. Is erg leuk, lijkt een beetje op fondueen maar dan zonder olie. Moeten we thuis ook maar eens introduceren.

Na het eten (ik was overvol), even uitbuiken door een rondje te lopen in HCM city. Damn wat een regen ineens, de luiken gingen weer eens open in de lucht. Dus maar wachten onder een afdakje, 200meter verder de luiken weer open. Weer wachten onder een parasol, toen toch maar een poncho gekocht. Met wat afdingen voor 70cent meegekregen. Eenmaal weer in het Hotel was ik zelf natuurlijk dan niet zo nat, maar mijn schoenen doorweekt. Er stond gewoon water in, dus de rest van de avond zitten fohnen en tv kijken.

Vandaag vrij en ga de stad nog een beetje onveilig maken. Vanavond om 2220 vertrekt mijn vlucht naar Parijs, en als alles goed gaat kom ik morgen ochtend om 0900 aan op Schiphol.


Grtz Oomempin

  • 08 Juni 2011 - 06:21

    Ikke:

    Haha, Ayrton Senna of Valentino Rossi?

    Wat een regen, wat een regen! Het is maar goed dat je weer naar Nederland komt. Hier regent het n.l. ook, maar niet zoveel dat de kids buiten gaan spelen. Ze blijven bij ons gezellig in huis. We zien je morgen.

  • 08 Juni 2011 - 06:36

    Ivonne:

    daar in Vietnam mag je nog steeds springrolls met Taugee eten??
    hier in Nederland is dat niet meer veilig!

    goede reis!
    ik heb genoten van je belevenissen!

  • 08 Juni 2011 - 07:15

    Sylf:

    Heeeeeeele goede reis!

  • 08 Juni 2011 - 07:21

    Sylf:

    en mooie (laatste?)foto's! hotpot heeft pap recent ook kennis mee gemaakt....hij was iets minder enthousiast ;p

  • 08 Juni 2011 - 16:27

    Dirk:

    Hoi Erwin. Ik denk dat je dit past leest als je weer lekker thuis zit. Maar toch nog een goede reis.

    Groetjes.

  • 08 Juni 2011 - 19:20

    Ben:

    Welkom terug!!

  • 08 Juni 2011 - 20:38

    Zwoager Jan:

    Nou, mooie oafsloeting.
    Wees welkom hier bie oons!
    Mörgen fricandel spec.? :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Nieuw Avontuur

Mensen opleiden in Vietnam.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2011

Goooooodbey Vietnam

08 Juni 2011

Ou est tu?

06 Juni 2011

Vietnam Huilt

05 Juni 2011

Aflos is gekomen

05 Juni 2011

Haar er af
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 80433

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: