Vietnam Huilt - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Vietnam Huilt - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Vietnam Huilt

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

06 Juni 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vandaag afscheid genomen van alle Terminals, en tegelijkertijd Joaquim voorgesteld. Tegen 1400 weer in mijn huisje ingepakt, even gegeten, en de auto volgeladen. Aangezien Gerardo niet meer was gekomen voor dirk (heeft zich wel verontschuldigd), heb ik Dirk vrijgelaten in de voortuin. De Bike terug naar the House, afscheid genomen, en ca 1630 gaan rijden direction Ho Chi Minh.

Eenmaal onderweg begon Vietnam te huilen. Zo hard dat alle wegen echt rivieren werden. Ik denk dat het land mij wil houden, zo'n noodweer had ik nog niet gezien(zie pics).

Eenmaal aangekomen in HCM 1900uur. Uitgepakt even zitten om daarna naar boven te gaan eten. Wat ben ik verwend zeg met Lotus Resort. Je eten binnen 10minuten op tafel, en smaakt prima. Hier een uur zitten wachten op een pizza, die na proeven gewoon bij Aldi uit de diepvries komt vlgs mij. Daarna nog een klein rondje centrum lopen, en nu weer op de kamer.

Bijgaand nog wat pics van deze kamer, en mijn Haircut I took in Phu My. Kijk en huiver.

Grtz Oomempin

• 06 Juni 2011 - 15:54

Ikke:

Jeetje, wat een regen! Het is echt een rivier. Ach, wat zielig voor Dirk. Je zal wel heimwee krijgen naar jou " gevleugelde vriend". Even ter informatie, wij willen geen vogel in de kamer hoor. Voor je straks denkt, dat is ook leuk voor thuis......:)

Louk vroeg net of je al thuis was, nee dus.

Tot donderdag.

• 06 Juni 2011 - 16:36

Ben:

Nou in Arnhem hebben ze gisteren dezelfde bui als jij gehad waarschijnlijk,
    daar stonden de straten ook blank.

Goede terugreis toegewenst,

Frieda, vind dat je Erwin wel een vogeltje moet geven hoor!! Hij moet eerst even rustig afbouwen.

• 06 Juni 2011 - 18:44

Zwoager Jan:

mooi verhoal, gaie rais en doe wais't toch wel: beter ain vogel ien de haand din 10 in de lucht....
    Tot vrijdag op de bruloft.