Dag ?, weet ik veel - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Dag ?, weet ik veel - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Dag ?, weet ik veel

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

11 April 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Als je meer dan een weeek weg bent, krijg je geen benul meer van dag of tijd. Het is niet anders

Vandaag begonnen, Richard kwam langs om 0900 voor ontbijt en wat overleg. En quelle surprise, een overlevingspakket voor Phu My. Een echt bruinbrood, Pindakaas, Kaas, Jam, volle melk, een boterkoek, en een elektrische vliegenmepper. Echt geweldig, dingen die hier dus echt niet lokaal te krijgen zijn.

Om 1000 op de Terminal om alles weer door te spreken. Af en toe wordt je wel er wel moe van om alles weer uit te leggen en te verklaren. Hoe waarom hoeveel etc etc.
Of Vietnamezen begrijpen je niet, of men is wat achterdochtig. Geen idee.

De dag verder goed doorgekomen. Om ca 1500 door Richard teruggebracht, eten, Markt bezocht (Nagelschaar gehaald 0,20Euro, en batterijen voor de muis), om daarna op de Bike weer te kijken op de terminal. Alles loopt eerst maar, morgen overleg met de managers aldaar. Waarschijnlijk over Hoe waarom wanneer en hoeveel.

's avonds terug op de plof gegeten, en net een film gekeken. Ik weet niet meer welke. (was wel leuk denk ik)

Nu op bed en morgen weer een vroege dag. Nee niet gevist trouwens.

Grtz Empin

• 11 April 2011 - 17:09

Ikke:

Het is maandag 11 april laifke. :)
    Een "rustig" dagje dus voor jou.
    - Ze willen bij ons regen hebben vannacht,dus het gras nog even gemaaid, hooi aangeveegd, kippenhok schoongemaakt, tegels weg gehaald bij de kippen, en de witte platen terug gelegd, mooi pad geworden, vrijdag ga ik mest kippen halen, heb er 25 besteld enz. Gisteren naar Lineke geweest om de PSP's van Roddy te halen. Joël is er blij mee, het ding ging vandaag gelijk mee naar school. Je kan er zelfs op internetten.
    Joël is naar Stan, Kelly aan het sporten. Ik ga tv kijken.

Tot morgen.

• 11 April 2011 - 20:41

Knolletjes:

Ha die Er
    Je hebt toch wel meer nagelschaartjes gekocht he handel voor hier misschien
    Ik zou ook uitkijken voor zo'n blanke man oet zandt zou ook achterdochtig zijn denk ik
    Weltrusten tot een andere moal
    Groetjes oet riep