Live sucks - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Live sucks - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Live sucks

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

15 September 2010 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Tja na mijn laatste bericht zou ik gaan eten met een collega.
Dit land is helaas niet anders als de andere zuidelijke landen.
Na wat heen en weer gebel en ge-sms. Heb ik besloten om om 1930 maar een pizza te eten. Na het eten de was ophangen (jaja ik heb een wasmachine). Alleen geen waslijn, daarom mijn kamer maar gedecoreerd.

Mijn collega, van wie ik de naam nog steeds niet verstaan heb, zou het adres van een koffietentje sms-sen (niet dus).

Ik ben maar een uurtje op mijn balkon gaan zitten. Het regende jonge honden en katten, onweer donder en bliksem. Borrel er bij, Zware shag en Roger Waters zijn Bootlek, Goodbey Mr. Pink Floyd op de oren.
Live sucks doesn't it? But You've got to make the best of the moment, nietwaar?

grtz

  • 15 September 2010 - 15:14

    Ikke:

    Joa, joa, live sucks. Nait dus, hest het goud veurelkoar laiverd. Borrel, shag, Pink Floyd, wat wilst nog meer! En din dij regen.....het zol toch waarm wezen doar? Vandoar dij korte broeken toch? Nou hest goin regenpak bie die. Och, het is hier nait veul beter, regen en haarde wiend. Ik heb vanmiddag eerst de tent achter 't hoes oafbroken. Allain kin ik summige buizen nait oet elkoar kriegen. Ik wacht wel totdat er een man laangs komt.

    Ik heb de cd van Microsoft publisher noar Tineke brocht. Kelly is zaik thoes.
    Ik heur die wel weer.

    Dikke kus.

  • 17 September 2010 - 11:06

    Sylf:

    Haha, wat een grap, wel wasmachine, geen drooglijn. Ziet er infintief uit zo. En wat kan het regenen hea, zal vast rete vochtig zijn, maar regen metr 35 garden is altijd nog relaxter dan regen bij 10 graden als je het mij vraagt

  • 18 September 2010 - 10:14

    Oddd.:

    Live sucks??? Nou die van jou iig niet!

  • 19 September 2010 - 12:07

    Oma En Opa:

    Moi erwin,
    Ik heb jou foto`s gezien.
    Vooral de lijn met wasgoed, prachtig. Hopen dat de boot snel komt. Dan ben je weer eerder thuis. Wij denken veel aan je. Veel goeds gewenst van pa en moe. Doeg.

  • 19 September 2010 - 12:19

    Je Dochter:

    Hey paps,
    Live sucks? hoezo het is daar vet luxe. Ik wil daar ook wel heen hoor! Is het daar egt heel erg warm als dat iedereen zegt? Lekker zonnebaden. Maar eeeh hoe gaat het verder daar? Is het wel leuk? Of niet. Vast wel. Vamorgen nog skipe dat was erg gezellig morgen weer? Als je tijd hebt. Nou ik ga weer hoor. Doei hou van jou. xxx kelz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Mayank

Oom Empin gaat weer weg

Recente Reisverslagen:

27 September 2010

Weer Thoes

26 September 2010

Bangkok

25 September 2010

Finito de la Musica

24 September 2010

Balls

23 September 2010

Solutions are there to be found
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 80699

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: