Jahoe hij is er - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Jahoe hij is er - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Jahoe hij is er

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

20 September 2010 | Vietnam, Phú Mỹ

Vanmorgen om 0800 opgestaan en ontbijt gehad. Rondje gelopen achter het resort door de wildernis, om via de al vertrouwde markt te lopen. (Ze kennen me al, en groeten steeds vriendelijker).
Om 1130 kwam Jochem langs en hebben we samen nog gekeken of de Mayank al in beeld was op AIS live, en ja hoor hij voer vlak voor Vung Tau. Hehe hij doet het nog, en vaart gelukkig deze kant op. Om 1200 Kwam Richard de Boer van CU Vietnam ons oppikken, om ook eens de Terminal van Bunge te bekijken. Ziet er goed uit en netjes. Nadat dit weer gezien te hebben, even lunchen in het Resort waar ik zit. Om de spullen bij elkaar te zoeken voor het Schip.

Toen we naar het schip reden is mijn telefoon overleden. Ik kreeg hem niet weer aan de praat, vocht denk ik. Eenmaal bij Vedan de Terminal, nog wat vergaderd met wat heren en een presentatie gezien. Tja.

Om 1700 was het schip dan daar, aardige lui aan boord Georgiers, ik was direct vriend met Igor 3de Officier, doordat ik zijn brandende sigaret verborg voor de Politie enz. Daarna voor mij de gebruikelijke zaken. Boot meten Ruim keuren etc. Alleen doe ik dat in Nederland enz in 1 uur. Hier zijn dan 7 Surveyors (moi inclusive) die er dus samen 4 uur over doen. Wat problemen gehad met de lading (Vochtige zakken) en discussies over wegen (niet dus). Maar ja dat maakt mijn beroep zo geweldig.

Ik moet echt zeggen, het is al laat maar ik leef weer helemaal op. En niet zoals Syl zegt "uit met de pret" but the fun just started.

By the way wel foto's gemaakt, maar deze zijn van het resort, en achterthuis van rondje lopen. Van het Schip morgen wel, want het was al donker. Lege ruimen en Big Bags zijn voor jullie niet zo interessant denk ik.


regards from Nam

  • 20 September 2010 - 16:47

    Zwoager Jan:

    En wat mout d'r nou ien dat bootje din?
    Of is't d'r aal oet?

    Ik snap d'r niks van :-)

  • 20 September 2010 - 16:48

    Erwin Drenth:

    Der mot CMS pellets ien, ien Big Bags (Is een soort kunstmest, mor din zwaart)

  • 20 September 2010 - 17:17

    Zeun:

    eee pap.:P

    Ik heb zoin dat 't schip er is.
    Mooi!! Ben je ook eerder toes.
    Hier got alles verder goud.
    Neem je ook wat mit van doar?
    veur ons??:D
    Dat zou wel leuk weezn.
    Got 't doar ook alles goud?
    Ik hoop het.:D
    Wat een regen hiero. Jeemienee.

    Nou ik heb niks meer te vertelln.

    Rustig.:D

    (L)Joël(L)
    Joen Zeun


  • 20 September 2010 - 17:39

    Sylf:

    Nou, mooi dat de pret nu pas begint.... hoe lang gaat het duren? Mooi resort, is dat een soort grot? Have fun!

  • 20 September 2010 - 17:50

    Zwoager Jan:

    Nou dat wordt sjauwen!

    Op bva veiling, ien Hardegarijp, veiling van tuin en park machines.

    Setje trekkerbanden,13.6/12-36

    Is dat wat?

  • 20 September 2010 - 19:41

    Hildo Winkels:

    hey doe,
    er zijn ook nog bootwerkers die dat juist wel leuk vinden als je een bootje gaat laden maak er maar een paar mooie foto`s van
    groetels maar weer
    het lijkt er trouwens steeds meer op dat we toch een doorstart krijgen bij biovalue

  • 20 September 2010 - 20:34

    Janny:

    Goh Erwin,

    Jij ziet nog eens wat van de wereld.Frieda stuurde een mailtje van jou reis en ik heb alles gelezen.Wat een belevenis zeg.Je zult het hier wel koud krijgen,als je terug bent.daar is het echt heet hé?Ik zie weer uit naar je verhaal,werk ze!

  • 21 September 2010 - 12:14

    Ben De Geus:

    Hey Vietnamnees,

    Jij bent net begonnen met het schip en wij zijn net klaar met de suikerboot,
    Tjonge wat een regen

    Maar de Melpomeni is onderweg naar ST Pietersburg.

    Op naar de volgende

    gr Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Mayank

Oom Empin gaat weer weg

Recente Reisverslagen:

27 September 2010

Weer Thoes

26 September 2010

Bangkok

25 September 2010

Finito de la Musica

24 September 2010

Balls

23 September 2010

Solutions are there to be found
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 80703

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: