Een dagje op het Schip - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Een dagje op het Schip - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Een dagje op het Schip

Door: Erwin Drenth

Blijf op de hoogte en volg Erwin

21 September 2010 | Vietnam, Phú Mỹ

Vanmorgen om 0730 opgestaan om te ontbijten. Om 0800 kwam mijn collega Phuc samen met mijn driver, om de dag alvast door te spreken. Getallen in de pc geramd en gerapporteerd naar kantoor. Eenmaal aan boord wat aanwijzingen gegeven aan de collega's, die het trouwens verder uitstekend doen.

Om ca 1000 kwam Jochem (Onze klant) en samen met hem naar de belading gekeken. Het valt ons allemaal niet tegen, het gaat nog niet heel snel, maar ze werken wel netjes.
Om 1200 werden we gebeld of we met de Terminal manager van Vedan wilden lunchen. Daar zeg je geen nee tegen toch? Dus in een busje naar de eetzaal op een apart stukje terrein op het terrein. De managers en leiding van deze fabriek wonen nml ook op dit terrein. Sportvelden alles is aanwezig, beetje een Hyundai concept zeg maar. Heerlijk gegeten aan een tafel zoals wij die in de achtertuin hebben staan. Ik had alleen van 1 schaal de stokjes niet over de schaal gelegd maar in de Spinazie geprikt. Dat mocht niet werd mij verteld, want wie weet zag zijn baas dat (Nooit geweten).
Na de lunch weer naar het schip, en 's middags nog met de stuwadoors onder een kleedje op de grond zitten vergaderen over wegen (Prachtig man zo primitief op de grond, maar reuze leuk). Om 1800 richting resort gegaan om wat kantoorwerk te kunnen opknappen, verder natuurlijk hapje gegeten. Om daarna dit verhaaltje te schrijven.

Trouwens morgen zijn we door de Thaiwanezen uitgenodigd voor een volle maanfeest op het terrein barbecueën, gezellie.

Ik denk dat ik maar eens ga vragen of ik die suikerboot weer moet laden in St Petersburg trouwens, dan hebben Ben, Michel en Roelof ook wat te doen in de Eemshaven Haha

• 21 September 2010 - 17:01

Ikke:

Wat weer een verhoal. Ik haar net al mit die proat, dus gain nijs.

Dikke kus

• 21 September 2010 - 18:45

Zwoager Jan:

wat weegt zo'n zakje nou?
    D'r stoan aal gauw ain stuk of dattig op 't autootje....

• 21 September 2010 - 18:51

Zwoager Jan:

O.joa, doe bist nou de gelukkige aigenoar van ain stel trekkerbanden, mit velgen van dubbele montering,gooie stoat en ze liggen ien Hardegariep, hieperdepiep:-)

• 22 September 2010 - 00:41

Drentie Zulf:

Zakjes wegen 900kilo en der stoan 32 op de auto, Dinsdag mot ik de banden hoalen oet Hardegariep?

• 22 September 2010 - 07:42

Ben:

Ja is goed,

Maak er maar een vervolg reis van naar ST Petersburg

Ik ben voor

gr Ben

• 22 September 2010 - 13:33

Joa, dinsdag ophoalen.
    Bist stoe din weer hier?

• 22 September 2010 - 14:53

Empin Zulf:

Mien vlucht is roggelt veur Zundag, Normoal kom ik din Moandag thoes, dus dinsdag gain probleem veur de trekkerbanden. Allain ik hoop dat het hier nait te veul gait tegenzitten

de gruinten oet Nam

• 22 September 2010 - 15:08

Sylf:

Wat weer een interactie... have funnos bj the full moon party! Cheers!

• 24 September 2010 - 21:11

Hildo:

goeidaam eem,

ze zetten die zakken er netjes in zou zomaar eens door mij geladen kunnen zijn
    pas op met de kip daar he goed laten door grillen (ans bist straks ook nog aan schieterij)

groetels hildo