Drakendoder - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Drakendoder - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Drakendoder

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

28 April 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Over mijn werk valt niets te zeggn, althans niets spectaculairs.

Wel over mijn actie gisteren. Er zitten nml steeds draken (nou ja kleine salamanders) in mijn appartement. Ik vraag bijna elke dag of ze ze even willen weghalen, want erg prettig vind ik het niet als ze 's nachts om me heen sjouwen. Gisteren gezien hoe de lokale helden het zelf doen. Een pvc buis van 2,5mtr, en dan er op los slaan. Ware het niet dat op dat moment 2 van de 3 weggekropen waren, en dus niet weer te vinden waren. Toen de lokale held weg was, ja je raad het al. Kwamen de 2 andere minidraakjes weer tevoorschijn. Ik naar buiten en een tak zoeken, onder het motto, wat zij kunnen kan ik ook. En misschien nog wel beter. Toen ik weer binnen kwam, ja hoor verdwenen. Maar een kwartiertje later kwam er weer 1 tevoorschijn. Een beste mep, en ik had er 2 (voor en achterkant). Ik wist trouwens niet dat een salamanderstaart nog wel 5 min. doorkwispelt. Zeker blij mij te zien haha. De andere tot op heden niet weer gezien(afgetaaid denk ik).

Nou dat was weer genoeg actie. Bijgevoegd nog een foto van een Manager bij de Terminal. Die zag dat ik een camera bij mij had, en wou dus met mij op de foto als herinnering. Meneer Choi trouwens, een Koreaan.

Grtz
Dragonkiller Irf

  • 28 April 2011 - 12:42

    Sylf:

    Ow ieieiel Er, dat is geen intergratie! En bovendien pure dierenleed en het toppunt van zinloos geweld tegen zwakkeren :P :P. Maar jij kan weer goed slapen, dat is ook wat waard. Als je het maar bij salamanders vermoorden houdt ;)

  • 28 April 2011 - 17:08

    Hildo:

    oh oh oh laat de dierenbescherming het maar niet horen dat je zoveel dierenleed veroorzaakt.
    en waarom heb je daar geen actiefoto`s van genomen????
    En doe eens iets aan je snor ,nog even en je ziet erwin niet meer maar alleen een snor hihihihihihihihh.
    groetels oet Delfziel

  • 28 April 2011 - 18:16

    Ben:

    dierenbeul,

    kan je ze niet in het kooitje bij de vogels doen.

    krijg je vanzelf een dierentuin op je kamer

  • 29 April 2011 - 15:56

    Ikke:

    Haha, zien snor. Bromsnor......mooi man!
    Mooi zo loaten.

    Dikke kus van mie, tussen de snor hoaren deur.

  • 29 April 2011 - 19:23

    Ivonne:

    ik dacht dat jij alleen kippen slachtte, maar nu dus ook draken??
    heb je deze ook op de BBQ gedaan???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Nieuw Avontuur

Mensen opleiden in Vietnam.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2011

Goooooodbey Vietnam

08 Juni 2011

Ou est tu?

06 Juni 2011

Vietnam Huilt

05 Juni 2011

Aflos is gekomen

05 Juni 2011

Haar er af
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 80691

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: