Middagje Biken - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Middagje Biken - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Middagje Biken

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 Juni 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Ik had het wel verwacht en eigenlijk kan het ook niet anders, Sylv is de gelukkige winnaar van de culinaire quiz. Omdat ik hier al redelijk ben ingeburgerd, houdt ik de prijs ook maar Vietnamees. 10 Juni as kan Syl de prijs verzilveren. 1 dans met mij op de bruiloft van haar broer (Wel stijldansen natuurlijk, ik ben 42 zie je). Want kijk Vietnamezen hebben ook niets, dus ook niets om weg te geven, aan de andere kant is de bruiloft 1 van de drie belangrijkste dingen in het leven. De andere? Geboorte en Sterven.

Gisteren weer aan het werk as usual, 's middags gebeld door de oliemolen of ik ook densiteit kon bepalen. Dus op de Bike naar het Lab aldaar. De mensen hadden besteld wat ik laatste week had gezegd, maar hadden geen benul er van hoe het moest. Dus ik analyseren in front of witnesses. (Toch handig dat ik nog voor Laborant geleerd heb)

Vandaag de Bike gepakt om ca 1530, om maar eens uit te waaien. En toch nog iets te zien van het binnenland. Lekker door de countryside rubberplantages en kleine dorpjes. Echt ouderwets onderweg de weg vragen, en een vuurtje (had de aansteker vergeten). Onderweg terug sloeg het weer ineens om, dikke wolken en onweer in de lucht, maar nog net op tijd weer binnen (gelukkig)
Geniet van de pics, ik in elk geval wel want het achterland is wel mooi hoor.

Grtz Oomempin

• 02 Juni 2011 - 16:48

Sylf:

Jahoe!!! ;)

Mooie pics hoor! De weersverwachtingen zijn voor de verandering hier wat beter dan bij jou, (volgens de wolkes op wjb.nu)

Ben je de dagen al een beetje aan het aftellen?

• 03 Juni 2011 - 10:43

Ikke: