Joehoe gewonnen - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Joehoe gewonnen - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Joehoe gewonnen

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

31 Mei 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Vandaag Email ontvangen van Waarbenjij.nu

Beste reiziger,

Gefeliciteerd! Jij hebt een VIP-pakket gewonnen omdat je jouw dagboek hebt gedoneerd voor de actie de Natuurverdubbelaar.
Je VIP-pakket staat er vanaf vandaag op. Was je al VIP? Dan is jouw VIP-pakket met een jaar verlengd.

Veel plezier ermee!
Met vriendelijke groet,

Nienke van Denderen
Redactie / Helpdesk

duszz
Bedankt allemaal voor het steunen van WNF, en het ziet er naar uit dat ik nog 1 jaar VIP member ben, en dus volgende reizen ook kan webloggen.

Vandaag en gisteren druk gehad met auto's intypen ca 300 stuks pfff.
Verder niet veel bijzonders, wel een poncho geleend van een collega gisteren. Want anders ben je echt tot in je bilnaad nat. Zoals Michael in Italie vorig jaar zei, het regend hier harder dan dat er water bij ons uit de douche komt. hahaha

Nog een foto van mijn fruithapje gemaakt. (Iedere dag krijg ik fruit in de koelkast). Dus wie raad wat voor fruit dit is. En Sylf jij met de hogere Hotel School, en lokale kennis, stel me niet teleur.

Grtz Drentie

• 31 Mei 2011 - 17:08

Ben:

Een Vietnamneese Kiewie

• 31 Mei 2011 - 17:53

Sylf:

Jahoeoeoe! Gefeliciteerd! Vertel dit die baas van je maar, zit je na juni weer 12 maanden in timboektoe... ;)

Het is.... dragon fruit, als het goed is noemen ze het daar thanh long oid.....

Eetsmakelijk!

• 01 Juni 2011 - 06:21

Ikke:

Hey Syl, geweldig! Je hebt het weer goed!! ( zag ik op internet :) )

Ik dacht het zelfde als Ben.

Gisteren niet met je gebeld, dus maar even zo. Gisteren met Tante Anneke gepraat. En een uitnodiging van haar, of we een keer langs kwamen in haar nieuwe huis. Doen we zeker.

Joël is al om half 1 vrij vanmiddag, en gaat mij meehelpen. € 3,= per uur hebben we afgesproken. Volgende week is Kelly aan de beurt.

Ik spreek je wel weer op Skype vanavond.