Dagje Brommeren - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Dagje Brommeren - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Dagje Brommeren

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

23 April 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Vandaag begon met een tragisch verlies. 1 van de Harries is niet meer, waarschijnlijk was het Harrie. De Harrie die er nog is zal het wel gaan redden. Ik zag het gisteravond al, en zei tegen Friet op de Skype, dat hij waarschijnlijk te jong was. Hij wilde steeds gevoed worden. Trouwens ik wist niet dat je zo veel verstand had van zangvogeltjes dirk, Maar chapeau het klopt wel brilvogeltje. Trouwens de verkoopster zei dat hij meer van bananen houdt dan vliegen.

Vandaag was ik vrij, en dus lekker uitgeslapen. Na de lunch heb ik de Bike gepakt. Eerst nieuwe Helm gekocht, want de mijne was gestolen. Daarna naar Ap Ben Da gereden, op een eiland hier voor de kust. Lekker rondgekachelt en een paar kiekjes genomen, daarna nog even naar Bha Ria waar een grote markt is. Ook wel leuk trouwens.

Op de terugweg nog even bij mijn markt gestopt voor een tros bananen voor Harrie 0.15Euri. Daarna ff eten en vroeg naar bed.

Morgen een schip.

Grtz Erwin

  • 23 April 2011 - 16:31

    Harrie:

    En ik had je nog gewaarschuwd. je moet op muggenvangst voor harrie, Want echt anders gaat tie er ook aan :-(
    Kan ik dat kooitje van je overnemen als je terug bent. Vindt hem echt super leuk.

    Groetjes Dirk.

  • 23 April 2011 - 17:26

    Ikke:

    Tja jammer dat de vogel het niet heeft overleefd. Misschien een vrouwtje erbij halen, gezellig voor Jan, Kobus, Kwik, Kwak........ misschien heeft het beestje te veel banaan gegeten, daar kan je ook stijf van worden. :)
    - Leuk dat we om de stamtafel gepraat hebben vanmiddag, met Marie, Gert, en Erik.
    Mery zei gisteren: "2 maanden alleen, wat lang". Och, valt mee hoor, alles went zei ik. "Er zijn altijd mensen die het erger hebben, 6 maanden naar een oorlogsgebied, of zoals bij Gradeke Haveman, haar man komt nooit meer". Wij mogen niet klagen, ik zie en spreek Erwin iedere dag.
    - Kelly heeft een slaapfeestje bij Sven, Joël is naar Stan.
    De speakers die hij vorige week heeft gekocht, konden wel in de container volgens Joël. Ze doen het al niet meer, ik heb een vermoeden dat hij het verkeerd heeft aangesloten. :(
    Vanavond dus alleen met Joël, hij slaapt natuurlijk bij mij.
    Morgen gaan we naar Gaike & Rena, gourmetten.

    Tot morgen.

  • 23 April 2011 - 20:21

    Sylf:

    Mooie foto's Er! Gecondoleerd met Harry, zielig hoor! En zo is het Fried, er zijn ergere dingen!

  • 24 April 2011 - 08:11

    Joen Zeun:

    Ag giddik, ion is aal dood:'(...
    Hou krieg je dat nou veur mekoor.
    Hier is alles goud, door ook?
    Top Gear bauk al deur leezn?
    En he je ons koortje al kreegn?
    K heb al heule veul apps op mien Tablet:D
    Nou ik gai weer, nait veul meer te vertelln...

    Moiie:p
    Joen Zeun...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Nieuw Avontuur

Mensen opleiden in Vietnam.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2011

Goooooodbey Vietnam

08 Juni 2011

Ou est tu?

06 Juni 2011

Vietnam Huilt

05 Juni 2011

Aflos is gekomen

05 Juni 2011

Haar er af
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 80682

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: