Guus Geluk? - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu Guus Geluk? - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Erwin Drenth - WaarBenJij.nu

Guus Geluk?

Door: Oomempin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

04 Mei 2011 | Vietnam, Phú Mỹ

Nou ik ben in elk geval niet ziek geweest na dit culinair hoogstandje. En in het vervolg houdt ik het wel bij Frikadellen met een siepeltje. Zit misschien het zelfde in, maar ziet er een stuk beter uit.

Gisteren een gewone werkdag. 's avonds diner in het resort, alleen dit keer. Maar waarschijnlijk doordat 1 Mei was verschoven naar Dinsdag, was er een speciaal menu en live bandje aanwezig. Leuke muziek (CCR, Eric Clapton, Celine Dion etc etc). Ik ben ook na het eten, met mijn Soda Lemon, rustig op de bank gaan zitten lounchen.

Vandaag weer aan het werk natuurlijk. Er kwam weer een schip binnen, en veel programeerwerk in mijn Laptop gedaan. Het resultaat ziet er steeds beter uit, en waarschijnlijk volgende week in Ho Chi Minh op de server zetten. Zodat de kantoor pikkies er mee kunnen werken.

Later op de dag was mijn geluk aan het opraken. Op weg naar het resort, hield de Bike ongeveer 1Km te vroeg er mee op (Benzine op). Ik denk zelf dat er hier ook stiekem wordt afgetapt, want ik had gisteravond nog gecheckt. Na ja verder steppen, en collega Phuc bellen voor een halve liter benzine. Eenmaal in mijn huisje na het eten, ja hoor adapter van mijn oplader weg. Toen Phuc dus kwam met de benzine, vertelde ik hem dat ik wel heen en weer reed. Phuc vind dat maar niets in het donker (Verkeer, en Maafia vlgs hem). Maar ik vertelde hem dat ik niet gisteren ben geboren, en ik toch waarschijnlijk te groot ben voor de gemiddelde Vietnamees. Kijk ik ben misschien niet sterk, maar dat ruik ik wel haha.

Heen en terug dus, adapter gevonden op kantoor vloer en weer naar huis. Misschien toch weer een beetje geluk teruggekomen.


Grtz

  • 04 Mei 2011 - 18:30

    Ikke:

    - "Soda Lemon???? was dien borrel op?"
    Omdat jij de adapter vergeten was, niet met je gepraat via Skype, dus zo maar even.
    - Gisteren had ik gebeld met Hornbach of het onderdeel van onze zand filter er al was. Ze keek in de computer, en melde dat het er op 10 Mei zou zijn. Vanmiddag een bericht bij de post, met de mededeling dat mijn onderdeel wat ik besteld had, in de Hornbach aanwezig was. Gelijk maar halen, kan Johannes de zand filter weer installeren, als hij tijd heeft. Nou vraag ik mij af, wat ik op 10 Mei nog krijg.......:)
    - Morgenvroeg salades maken, 's avonds gaan we naar de bbq van Dorpsbelangen. We hadden ons voor 3 Mei op moeten geven, maar ik probeer om nog iets te regelen, zodat we toch nog heen kunnen. Joël verheugd zich er erg op, Edwin gaat n.l. ook heen.
    - Gisteravond een DVD opgezet van Starsky and Hutch. Wat een tijd die 70er jaren, geweldig. Starsky ziet iets verdachts op straat maar rent eerst naar de auto om het te melden, mobieltjes hadden ze nog niet in die tijd. Hij meldt zich via een telefoonhoorn in de auto, zo'n bakelieten ding. :) :)
    ( Ooit laifke, ooit als schip mit geld over komt, wil ik nog es zo'n auto. Een echte Ford Torino, rood mit een widde streep d'r over. :) :) :) :) )
    Het nadeel van zo'n DVD kijken, ik houd niet meer op. Lag dus veel te laat op bed. Maar goed dat de kids vakantie hebben.

    - Zo alle eten voor Pieter is klaar en staat in de vriezer.
    Ik ga tv kijken, spreek je morgen wel weer. Zal iets eerder worden, rond 15.30 Nederlandse tijd.

    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Nieuw Avontuur

Mensen opleiden in Vietnam.

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2011

Goooooodbey Vietnam

08 Juni 2011

Ou est tu?

06 Juni 2011

Vietnam Huilt

05 Juni 2011

Aflos is gekomen

05 Juni 2011

Haar er af
Erwin

Actief sinds 09 April 2009
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 80689

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Weer ISCC

02 April 2011 - 09 Juni 2011

Nieuw Avontuur

13 Maart 2011 - 16 Maart 2011

ISCC

07 December 2010 - 10 December 2010

ISCC

28 November 2010 - 03 December 2010

Champion

13 September 2010 - 23 September 2010

Mayank

30 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Emanuel Thomasos

15 April 2009 - 24 April 2009

Champion Lion

Landen bezocht: